Flanders Synergy let's work together
Memo NV

Memo NV

Memo is véél meer dan een inbound-callcenter. Memo biedt gespecialiseerde telefonische dienstverlening voor organisaties, bedrijven of vrije beroepen van wie de telefonische permanentie maatwerk vereist. 
Door een continue investering in maatwerk-technologie én in betrokken medewerkers wil Memo een divisie zijn van andere bedrijven en beroepspraktijken.

Onze klanten kunnen bij ons terecht voor onder meer klachtenbehandeling, order intake, technical support, agendabeheer, etc. en dit 24u / 24u en 7 / 7 dagen.

In 2008 startte het project ‘Workplace partnership’. Na een zeer uitvoerige organisatie-analyse werden begin 2009 teams opgestart, in volle groei naar zelfsturing. 

We verwachten van onze teams een pro-actieve werking en dat is véél meer dan het geven van een goede, kwalitatieve en correcte telefoonpermanentie. We willen focussen op het uitbouwen van ‘partnerships’ met onze klanten, met de collega-teamleden en met de organisatie. Dit veranderingstraject wordt gecoördineerd en ondersteund door Veerle Herst van Arteria.