Trailers

Hoe Trailer Soorten Verschillen

Trailers zijn zeker niet one-size-fits all. In feite hun verschillende configuraties en stijlen betekenen dat ze kunnen herbergen heel anders wanneer gesleept naar uw sleepwagen. Niet alle trailers zijn gelijk ofwel aangelegd.

Utility trailers (meestal aangeduid als Utility Trailers) vooral ontworpen voor het trekken van zware lasten. Terwijl de meeste nut trailers zijn vrij standaard in het ontwerp op grond van hun bolvormige hapering bijlagen, kunnen hun bouwmaterialen sterk variëren van traditionele nut trailers. Bakwagens kan uit metalen frames, gelaste metalen, aluminium frames, of een combinatie van deze drie materialen. Bepaalde aanhangwagens kunnen glasvezelisolatie tussen het frame en aluminium of metalen zijden voorzien. Anderen kunnen een rubberen bekleding of ander waterdicht materiaal tussen het frame en aluminium of metalen zijde voorzien. Utility trailer bouwmaterialen kunnen omvatten kunststof of glasvezelisolatie, vinyl of andere weerbestendige materiaal.

Zoals u kunt zien, terwijl het nut trailers een goed geschikt voor vele toepassingen ook zijn, ze zijn zeker niet een "one size fits all" trailer. Bij het kiezen van een hulpprogramma trailer voor het vervoeren van zware lasten op de weg, is het best om rekening te houden met het milieu en andere voertuigen die zullen worden met behulp van de trailer. Bijvoorbeeld, is een hulpprogramma trailer niet van plan ideaal voor het vervoeren van een fiets te zijn. Zelfs als de trailer heeft een beveiligde kink in de kabel verbonden aan de sleepwagen, kan een fiets in staat zijn om te gaan onder de aanhanger en rijden over het zo goed als de mogelijkheid onder het voertuig zelf te komen. Als de trailer heeft een afgesloten cabine bevestigd aan de kink in de kabel, dan moet je ervoor zorgen dat de cabine is volledig afgesloten van de elementen.

Terwijl de meeste truck trailers zijn ontworpen met een aantal bijlagen die hen in staat stellen om verschillende soorten apparatuur trekken, zullen ze meestal alleen dragen een of twee trailers. Dit komt omdat het meedragen van meerdere trailers een hele truck zou vereisen. Wanneer u meer dan één aanhangwagen te dragen, is het het beste om een ​​kink in de kabel die kan hechten aan meer dan één voertuig en zal de extra trailers te worden aangesloten op een enkele vrachtwagen te kiezen.

Als het gaat om soorten liften, nut trailers gebruiken meestal een kogel, hoewel zij ook de traditionele drie-punts hefinrichting kan gebruiken. Het verschil zit hem in de manier waarop de bal wordt bevestigd. De kogelstang wordt aan de voorzijde trekhaak en rijdt de vrachtwagen op de koppeling met een lage snelheid zodat deze niet bewegen of worden gevaar tijdens gebruik.

Utility trailers komen in zowel kleine als grote maten en kan variëren van een enkel voertuig om meerdere trailers dragen. Ongeacht hoe u de trailer gebruikt, is het belangrijk om alle opties te overwegen voor het kiezen van de juiste trailer.

Ook interessant

Vrachtwagens

Vrachtwagens: de motor van onze economieVrachtwagens zijn onmisbaar in onze economie. Het transport van goederen van fabrikant naar klant is cruciaal ...

Lees verder

Aankoop Vrachtwagen

Een vrachtwagen gekocht: Waarop letten?Een vrachtwagenaankoop is voor veel bedrijven een belangrijke investering. Het is dan ook zaak om voldoende aa ...

Lees verder

Carrosserie Vrachtwagens

TankwagenEen tankwagen is een vrachtwagen die is uitgerust met een carrosserie die is ontworpen om ondersteund te vervoeren, zoals brandstoffen, chem ...

Lees verder